اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد بازمی‌گردد

می سی سی پی نشسته می میرد

 

نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» به کارگردانی همایون غنی زاده قرار است برای بار دوم، از مهر و آبان سال جاری در تالار وحدت روی صحنه برود.



به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» به نویسندگی و کارگردانی همایون غنی زاده پیش از این و در پاییز سال ۹۵ در تالار وحدت روی صحنه رفته بود. این نمایش که به نوعی ادای دین به سینمای کلاسیک بود از جمله آثار پرمخاطب و پرفروش تئاتر ایران و تالار وحدت لقب گرفت که بیش از 2 میلیارد تومان در بار نخست فروش داشت.



در نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» ویشکا آسایش، سجاد افشاریان، بابک حمیدیان، سیامک صفری، همایون غنی زاده، داریوش موفق، امیر احمدزاده، ایمان فتاحی و هومان محمدحسینی به ایفای نقش پرداختند.



قرار است همایون غنی زاده بار دیگر این اثر نمایشی را در تالار وحدت روی صحنه ببرد. طبق برنامه ریزی های انجام شده، نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» مهر و آبان سال جاری دومین دوره اجرای خود را سپری می کند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

+1 #1 صباغيان 1397-09-03 08:31
:sad: بازي بازيگران عالي بود اما داستان مفهوم نبود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما