اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

هیأت مدیره خانه تئاتر پس از حواشی بسیار انتخاب شدند، نادر برهانی مرند در صدر فهرست قرار گرفت

نادر برهانی مرند

 

انتخابات هیات مدیره خانه تئاتر عصر روز شنبه ۱۲ خرداد در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر با وجود اختلاف نظرهایی که به بحث های کلامی و حتی برخورد فیزیکی انجامید، برگزار شد.

 

به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر،‌انتخابات هیأت مدیره خانه تئاتر عصر روز شنبه ۱۲ خرداد در حالی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد که اختلاف نظر و تنش میان چند نسل از دست اندرکاران خانه تئاتر مشهود بود و درنهایت این انتخابات که قرار بود ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شود با تأخیر و در ساعت ۱۹ برگزار شد.

 

نتیجه نهایی انتخابات هیأت مدیره خانه تئاتر که با حضور بیش از هزار نفر رأی گیری آن عصر روز شنبه ۱۲ خرداد در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر انجام شد، با پایان شمارش آرا، از سوی خانه تئاتر اعلام شد. نتیجه شمارش مجموع یک هزار و ۵۵ آرای ارائه شده به شرح ذیل است:

 

نادر برهانی مرند با ۵۵۶ رأی، ایرج راد با ۵۳۹ رأی، حمیدرضا نعیمی با ۴۷۰ رأی، کوروش نریمانی با ۴۴۲ رأی، اصغر همت با ۴۴۱ رأی، محمودرضا رحیمی با ۴۲۳ رأی و بهزاد فراهانی با ۴۰۲ رأی اعضای اصلی هیأت مدیره و مسعود دلخواه و مریم کاظمی هر کدام با ۳۹۸ رأی علی البدل اول و محمد امیر یاراحمدی با ۳۵۲ رأی علی البدل دوم هیأت مدیره شدند. مهدی قلعه نیز با ۴۴۴ رأی بازرس اصلی و آرش دادگر با ۳۹۰ رأی بازرس علی البدل خانه تئاتر شدند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما