اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آنجلینا جولی: کلوپاترا نگاهی نو به زندگی ملکه مصر

 

آنجلینا جولی ستاره بزرگ آمریکایی قرار است در نقش کلوپاترا حضوری متفاوت داشته باشد. شخصیت‎های بزرگ تاریخ همیشه سوژه نویسندگان و هنرمندان بوده‎اند. سزار، اسپارتاکوس، آنتونی، کلوپاترا و... بارها و بارها سوژه فیلم‎ها و سریال‎های مختلفی شده‎اند.

 

 

 

چند روز پیش اسکات رادین تهیه کننده 52ساله موفق آمریکایی طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که قصد ساخت یک فیلم بزرگ از زندگی کلوپاترا، ملکه مصری را خواهد داشت. او از جولی به عنوان بازیگر نقش کلوپاترا نام برد.

 

 رادین در جواب خبرنگاری دال بر انتخاب جولی برای این نقش گفت: «این نقش انگار که برای جولی ساخته شده و فیزیک جولی کاملا به این نقش می‎خورد. او برای این نقش کامل است.»

 

 آنجلینا جولی در ساعاتی پیش از بازی در این فیلم احساس خوشنودی کرد و در این رابطه گفت: «این نقش بارها مورد اقتباس قرار گرفته ولی آن جیزی که در یادها باقی مانده حضور الیزابت تیلور در این نقش می‎باشد. ولی این فیلم می‎تونه نگاهی نو به زندگی ملکه مصر باشد.»

 

 هنوز برای این فیلم کارگردانی انتخاب نشده است و داستان آن بر اساس کتابی از استیسی شیف به نام کلوپاترا: یک زندگی ساخته می‎شود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

0 #1 حسین ترابی 1389-03-26 15:59
جولی یا تیلور؟
مساله این است!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما