اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

پخش آخرین فصل سریال شهرزاد آغاز شد؛ پایان ماجراهای مثلث عشقی

 

 

پخش فصل سوم سریال «شهرزاد» از چهارشنبه آغاز می شود و طرفداران این مجموعه عاشقانه شاهد ادامه ماجراهای شخصیتهای محبوب خود خواهند بود.


به گفته محمد امامی تهیه کننده شهرزاد این آخرین فصل سریال خواهد بود و تمامی معماهای پیچیده داستان به سرانجام می رسد.
به این ترتیب پس از پایان فصل سوم، برنامه مشخصی برای ادامه شهرزاد وجود ندارد و پرونده این سریال بصورت رسمی بسته می شود.

 

نویسنده فیلمنامه فصل سوم حسن فتحی است و او مانند فصل های پیشین این مجموعه را نیز کارگردانی کرده است. در این فصل روابط عاشقانه شهرزاد، فرهاد و قباد ادامه دارد و با توجه به اوجگیری اختلافات طرفین، شاهد وقوع حوادث هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی هستیم.

 

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی و مصطفی زمانی بازیگران اصلی این مثلث عشقی هستند، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، رضا کیانیان، آتنه فقیه نصیری و امیر جعفری از جمله بازیگران دیگری هستند که در فصل سوم حضور دارند.

 

فیلمبرداری از تابستان گذشته آغاز شد و بخش عمده ای از آن به پایان رسیده، به گفته تهیه کنندگان سکانس های اندکی هنوز باقی است که در روزهای آینده تکمیل می شود. قرار بود فصل سوم از دوشنبه در ایران توزیع شود ولی برف و کولاک سنگین، ارسال دی وی دی یا لوح های فشرده به فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی را دچار مشکل کرد و به همین دلیل انتشار آن به تعویق افتاد.

 

البته این مجموعه از طریق فضای مجازی نیز عرضه می شود و علاقمندان با پرداخت مبلغی قادر به تماشای شهرزاد خواهند بود.فصل نخست سریال شهرزاد با استقبال همراه شد و بیننده های زیادی در ایران و خارج از کشور داشت. این در حالی است که فصل دوم افت فاحشی داشت و به دلایل مختلفی با انتقادهای زیادی از سوی تماشاگران مواجه شد و فروش کمتری داشت.



به گفته محمد امامی آنها در فصل سوم توجه خاصی به نظرات و پیشنهادهای طرفداران داشتند و به همان سبک و سیاق عاشقانه فصل نخست بازگشتند.
 شهرزاد از موفق ترین سریال شبکه خانگی ایران است که تحولی در توزیع آثار فرهنگی و هنری در ایران ایجاد کرد و به حضور انحصاری صدا و سیما دولتی در این عرصه پایان داد.این در حالی است که حواشی مرتبط با سریال بویژه منابع مالی مشکوک و هزینه های نه چندان شفاف تولید، با اعتراضاتی همراه شد، هرچند که حسن فتحی و تعدادی از بازیگران این اتهامات را تکذیب کردند.

 

در فصل سوم شهرزاد نیز شاهد ادامه همکاری محسن چاوشی خواننده محبوب پاپ هستیم و او ترانه های رسمی سریال را می خواند، نخستین نماهنگ فصل سوم با نام «جمعه» چند روزی است منتشر شده و بیننده های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما