اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آثار مهدی سحابی به جای اندی وارهول بر دیوار می نشیند

اثر مهدی سحابی در موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه اندی وارهول امروز یکشنبه، دوم آبان ماه به کار خود پایان داد. با پایان این نمایشگاه در موزه هنرهای معاصر تهران، مروری بر آثار مهدی سحابی جایگزین آن خواهد شد.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه پرسونا (مرور آثار اندی وارهول) در موزه هنرهای معاصر تهران تا پایان روز یکشنبه، دوم آبان ماه پذیرای بازدیدکنندگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا پایان روز یکشنبه مراجعه کنند.


در مجموع  ۲۸ اثر اندی وارهول در این نمایشگاه ارائه شده که یک اثر تا پیش از این نمایشگاه، نمایش داده نشده بود.



با پایان کار این نمایشگاه در موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی جایگزین آن خواهد شد. این نمایشگاه که هنوز اطلاع دقیقی از شروع کار آن وجود ندارد، روز سه‌شنبه، چهارم آبان ماه نشست خبری آن با حضور احسان آقایی (رییس کل موزه هنرهای معاصر تهران)، مژده طباطبایی (کیوریتور بخش هنری) و سهراب احمدی (کیوریتور بخش ادبی نمایشگاه) برگزار خواهد شد. «نهان بر عیان» نیز یکی دیگر از نمایشگاه‌های این موزه است که تا بیست و نهم آذر ماه ادامه دارد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما