اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نیویورک و دبی میزبان اگری گیت شاپور پویان

 

 

 

اگری گیت شایان پویانشاپور پویان هنرمند ایرانی مقیم نیویورک قطعاتی از مجموعه‌ی طرح‌های «اگری گیت» خود را در گالری «لوری شبیبی» به نمایش در آورده است.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، پویان درباره این مجموعه خود می‌گوید: «این‌ها یک نگاه تاریخی به رابطة تکنولوژی با جنگ را بیان کرده‌اند، این‌که قدرت و ابردانش چگونه در خدمت یکدیگر عمل می‌کنند.»

به اعتقاد این هنرمند، اگری گیت نوعی پرتره کلاسیک از جنگ است.همزمان با این نمایش، گالری لوج منهتن نیز میزبان قطعه‌ای دیگر از این سری آثار تجسمی است؛  کیوریت این نمایشگاه تاثیر آمریکا بر هنرمندان مهاجر را مورد تحلیل قرار می‌دهد.

بهار آینده نیز گالری هما در تهران میزان مجموعه طرح‌های پویان خواهد بود.

آثار پویان تاکنون در آرت بازل، آرت پالس نیویورک، آرت دوبی و نمایشگاه‌های متعددی در استانبول، بیروت، لندن به نمایش درآمده است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما