اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مصطفی اسداللهی در گالری ویژه

 

 

 

 

مصطفی اسداللهی

گالری ویژه نیمه اول خردادماه سال جاری میزبان مصطفی اسداللهی طراح گرافیک است که قرار است در دومین نشست‌ آزاد «از نزدیک» در این گالری حضور یابد.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، در این نشست،‌ علاوه بر نمایش مجموعه‌ای از آثار این هنرمند در گالری ویژه،‌ او با علاقه‌مندان درباره طراحی گرافیک گفت‌وگو می‌کند و به سؤالاتشان در این زمینه پاسخ خواهد داد.


13 اردیبهشت‌ماه قباد شیوا در اولین نشست این گالری با عنوان «از نزدیک» میهمان این گالری بود که در این نشست ابراهیم حقیقی رئیس شورای سیاست‌گذاری و طرح و برنامه مدرسه ویژه، درباره 50 سال فعالیت حرفه‌ای قباد شیوا و جایگاه آثارش در طراحی گرافیک ایران سخن گفت و در ادامه قباد شیوا پاسخ‌گوی حاضران درباره طراحی گرافیک بود.
همچنین 30 اثر از آثار طراحی پوستر و نشانه‌های قباد شیوا  در گالری ویژه به نمایش گذاشته شد.

گالری ویژه در سال جاری میزبان 12 طراح گرافیک خواهد بود که ضمن نمایش آثارشان در این گالری، فضایی را برای گفت وگو درباره طراحی گرافیک معاصر ایران فراهم می‌کند. «از نزدیک» عنوان این سلسله نشست‌های آزاد است که در هر ماه با دعوت از یک طراح گرافیک برگزار خواهد شد.

 قباد شیوا - مصطفی اسدالهی - مجید عباسی - عباس کیارستمی - فرشید مثقالی - علیرضا مصطفی زاده - ابراهیم حقیقی - آیدین آغداشلو - مرتضی ممیز - مجید بلوچ - ساعد مشکی و مهران زمانی 12 طراح گرافیکی هستند که در این جلسات حضور خواهند یافت.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما