اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مدونا اجازه نمی دهد زندگی نامه اش را مردی بسازد

مدونا



مدونا می‌گوید در حال نوشتن و کارگردانی فیلم زندگی‌نامه خود است تا مانع آن شود که «مردان زن‌ستیز» آن را بسازنند. این خواننده ۶۳ ساله در حال حاضر مشغول نوشتن فیلم‌نامه فیلم بلندی بر اساس زندگینامه‌اش است که زندگی و حرفه جالب و تماشایی‌اش را در برمی‌گیرد.




مدونا در مصاحبه‌ای جدید با ورایتی در مورد این فیلم در دست تهیه صحبت کرد و اینکه چرا «هیچ‌کس غیر از خودم داستانم را تعریف نخواهد کرد». او گفت: «زندگی فوق‌العاده‌ای داشته‌ام، باید فیلم فوق‌العاده‌ای بسازم. این نوعی اقدام پیشگیرانه بود، زیرا افراد زیادی در تلاش بودند درباره من فیلم بسازند. اکثراً مردان زن‌ستیز. بنابراین خودم دست‌به‌کار شدم و گفتم: هیچ‌کس جز خودم داستانم را تعریف نخواهد کرد.»



وقتی از  مدونا پرسیدند در چه مرحله‌ای از این فیلم زندگی‌نامه‌ای قرار دارد، گفت: «فیلم‌نامه‌ای طولانی دارد و کوتاه‌ کردنش برایم واقعاً سخت است. به‌تدریج آن را کوتاه کرده‌ام، اما انگار دارم دست و پای خودم را مثله می‌کنم».



ظاهراً جولیا گارنر، ستاره مجموعه جعل آنا که «برگزیده محبوب از بین ده‌ها نامزد بود»، برای بازی در نقش مدونا انتخاب‌شده است.



در بخشی دیگر از مصاحبه، مدونا توضیح داد که چرا از فروش کاتالوگ موسیقی‌اش امتناع می‌کند. او در پاسخ گفت: «چون آهنگ‌های خودم‌اند. همه‌چیز در مالکیت خلاصه می‌شود، غیرازاین است؟»



سرمایه این فیلم زندگی‌نامه‌ای را قبلاً یونیورسال پیکچرز تأمین کرده بود، بااین‌حال هنوز تاریخ انتشار آن تائید نشده است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما