اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کمدی متفاوت دیگری از کارگردان مجموعه خماری / جنگ سگ‌ها War Dogs و منطقه فلوجه +تیزر فیلم

 فیلم war dogs

تاد فیلیپس کارگردان کمدی شهیر آمریکایی به زودی جنگ سگ‌ها War Dogs را در نوبت اکران خواهد داشت و امروز برادران وارنر تریلر این فیلم را منتشر کردند.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی از گزارشی در رولینگ استون ساخته شده است را تاد فیلیپس به همراه استیفن چین و جیسون اسمیلوویک نوشته‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو دلال صنایع جنگ‌افزاری به نام‌های افراییم دایورولی و دیوید پاکوز است که قراردادی به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار با وزارت دفاع آمریکا پنتاگون، برای تأمین سلاح و جنگ‌افزار برای نیروهای آمریکایی در افغانستان می‌بندند.

 

 

این داستان همه ماجرا نیست و با دیدن تیزر این فیلم متوجه می‌شوید که یکی دیگر از ساخته‌های جذاب تاد فیلیپس در راه است. در فیلم جدید او، جونا هیل، مایلز تالر، بردلی کوپر، آنا د آرماس و شان توپر ایفای نقش می‌کنند. 

 

فیلم جدید خالق سه گانه خماری The Hangover 19 اوت سال جاری اکران خواهد شد و باید دید چه رکوردی در فروش از خود باقی خواهد گذاشت. تریلر این فیلم را در قسمت زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما