اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نامه امیر آقایی در انصراف از پروژه پایان نامه


امير آقايي از بازي در فيلم سينمايي «پايان‌نامه» به كارگرداني حامد كلاهداري انصراف داد. پروژه پایان نامه از پر سر و صداترین محصولات امسال  است که به دلیل برخی مشکلات در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. چندی پیش لیلا اوتادی را به عنوان بازیگر نقش ندا آقا سلطان معرفی کردند که اوتادی چنین خبری را کذب خواند. وزیر ارشاد هم در مصاحبه ای اعلام داشت این فیلم ربطی به آقا سلطان ندارد و در حال حاضر امیر آقایی از این پروژه انصراف داده است.


اين بازيگر سينما، تئاتر در يادداشتي كه در اختيار بخش سينمايي خبرگزاري ایسنا قرار داد آورده است: «نظر به اينكه فيلمنامه «پايان نامه» به لحاظ نسخه اوليه دچار تغييراتي شده و اين تغييرات بدون اطلاع اينجانب انجام شده انصراف خود را از بازي در اين پروژه اعلام مي‌كنم. ظاهراً از روز قبل كامران تفتي به جاي اينجانب در «پايان نامه» مشغول بازي شده است. براي دست‌اندركاران اين پروژه آرزوي موفقيت مي‌كنم.»

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما