اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مهلت ارسال آثار چها رمین جشنواره فیلم پلیس تمدید شد


با توجه به استقبال سينماگران از چهارمين جشنواره فيلم پليس مهلت ارسال آثار تا 30 ارديبهشت ماه سال جاري تمديد شد.

به گزارش آکادمی هنر به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم پلیس، بنا به درخواست برخی از هنرمندان و علاقمندان و همچنين استقبال قابل توجه سینماگران کشور از جشنواره ، دبیرخانه چهارمين جشنواره فيلم پليس مهلت ارسال آثار را  تا 30 ارديبهشت ماه سال جاری تمدید كرد.

مهلت ارسال آثار به دبيرخانه چهارمين جشنواره فيلم پليس تا بيستم ارديبهشت ماه بود كه تا  پايان ماه تمديد شد. پس از این زمان آثار رسیده توسط هیات انتخاب و داوری جشنواره اعم از سینماگران و کارشناسان و صاحبنظران برجسته فرهنگی کشور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

اين دوره از جشنواره در پنج بخش سينمايي، ويدئويي، كوتاه داستاني، مستند و فيلمنامه پذيراي آثار هنرمندان و سينماگران كشور است. هنرمندان براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت فرم فراخوان مي‌توانند به بيرخانه چهارمين جشنواره فيلم پليس در محل خيابان شهيد احمد قصير - كوچه شهيد حسن مقدس (چهارم) پلاك 28 - طبقه اول - واحد چهار مراجعه و يا با شماره تلفن‌هاي 88530642 و 88530643 تماس گرفته و نمابرهاي خود را به شماره 88530644 ارسال كنند.

همچنين اخبار و فرم فراخوان اين دوره از جشنواره در سايت policefilm.ir  قابل مشاهده است.

چهارمين جشنواره فيلم پليس با دبيري علي سلطاني 11 تا 14 تير ماه در تهران برگزار مي‌شود.



درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما