اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

برنامه برنده باش از کنداکتور شبکه 3 حذف شد!

محمدرضا گلزار برنامه برنده باش

 

با مشخص شدن کنداکتور شبکه 3 سیما برنامه برنده باش جایی در برنامه‌های امشب ندارد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، پس از چند سال درآمدزایی از ستاره مربع‌ها در یکسال اخیر کل صدا و سیما در اختیار این اسپانسرهای نامعلوم قرار گرفته است. بالاخره پس از استفتاء از آیت الله مکارم شیرازی بابت حرام اعلام شدن جوایز و شرکت در برنده باش این برنامه بدون هیچ توضیحی از کنداکتور شبکه 3 خارج شد.

 


رسانه‌های مختلف این حذف را با توجه به سخنان آیت الله مکارم شیرازی و ابلاغیه رئیس صدا و سیما مبنی بر بازنگری نسبت به چنین برنامه‌هایی می‌دانند، اما اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد و باید آن را به فال نیک گرفت، کلا تلویزیون هیچ برنامه‌ای از جمله مسابقه های روبیکا، اسپانسر برنامه های ورزشی و ستاره ساز هم نباید داشته باشد.

 

توضیح تکمیلی خبر: علی فروغی رئیس شبکه ۳ سیما در واکنش به حذف برنده باش به سرعت واکنش نشان داد و اعلام کرد این امر به دلیل اصلاح ساختار اسپانسر برنامه است و مجدد برنده باش باز می‌گردد اما همچنان سوال پیشین پابرجاست این‌که مگر فقط برنده باش از چنین ساختار اسپانسری وام می‌برد؟!

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما