اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ساعت پخش مجموعه‌های نمایشی‌ سیما در نوروز 90

 

شبکه اول سیما مجموعه تلویزیونی "پایتخت" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری را برای ایام نوروز در نظر گرفته است که هر شب ساعت 22:10 تا 23 به روی آنتن می‌رود. بازپخش این اثر صبح روز بعد ساعت 10 تا 11:30 خواهد بود. مقدم سال گذشته با سریال "چهاردیواری" در رقابت نوروزی شبکه‌ها شرکت داشت.

"نامه‌های بالدار" به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند سریال نوروزی شبکه دوم است که برای رقابت با آثار نمایشی دیگر شبکه‌ها آماده شده است. این مجموعه هر شب 21:25 تا 22:10 روی آنتن رفته و پخش مجدد آن نیز روز بعد ساعت 15:15 تا 16 خواهد بود. "نیش زنبور" آخرین ساخته سینمایی صلاحمند است که در نخستین روز از نوروز 90 به روی آنتن شبکه پنجم می‌رود.

سعید آقاخانی که سال گذشته کارگردانی سریال نوروزی "زن بابا" را بر عهده داشت و در "چهاردیواری نیز بازی می‌کرد، امسال با "راه در رو" هر شب ساعت 23 تا 23:45 از شبکه سوم سیما مهمان خانه‌ها بود. تکرار آخرین ساخته آقاخانی نیز روز بعد ساعت 13:45 تا 14:30 خواهد بود.

همچنین امسال در ایام نوروز شبکه چهارم سیما نیز هر روز به پخش یک تله تئاتر در ساعت 18 تا 19:30 اقدام می‌کند.

سریال "سفر، کیش، مات" به کارگردانی مجید صالحی نیز به عنوان سریال نوروزی شبکه تهران در کیش در حال ساخت است و در ایام نوروز هر شب ساعت 20:30 تا 21:30 پخش خواهد شد. تکرار این مجموعه تلویزیونی روز بعد ساعت 16 تا 16:45 است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما