اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایش ترنِ حمیدرضا آذرنگ، بازیگران خود را شناخت

نمایش ترن حمیدرضا آذرنگ

۵ بازیگر نمایش «ترن» به کارگردانی و نویسندگی حمیدرضا آذرنگ مشخص شدند.

 

به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، خسرو احمدی، وحید آقاپور، سیدعلی صالحی، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع در نمایش «ترن» به ایفای نقش می‌پردازند.

«ترن» در اواسط بهمن‌ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. در این نمایش پربازیگر،‌ حمید آذرنگ علاوه بر نویسندگی،‌ کارگردانی این نمایش را هم برعهده دارد. اسامی دیگر بازیگران این نمایش در روزهای آینده اعلام می‌شود.

 

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «آیا این زمین است که آدم رو فراموشکار می کند یا این آدم هان که با گذر زمان همه چیز روی زمین را به فراموشی می‌سپارن؟!»

 

آذرنگ که سال پیش نمایش «هتلی ها» را روی صحنه برد در آخرین نمایش‌اش در مقام بازیگری در نمایش «افسون معبد سوخته» با کارگردانی کیومرث مرادی و نویسندگی نغمه ثمینی حضور داشت که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

 

رضا مهدی زاده طراح صحنه، افسانه صرفه جو طراح لباس، روزبه سجادی حسینی برنامه ریز، راحیل مرشدی دستیار کارگردان، مریم نراقی مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی، ایلیا شمس تبلیغات مجازی و وحید لک مجری طرح از دیگر عوامل این نمایش هستند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما