اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مدرسان دانشگاه تهران در اداره‌کل هنرهای نمایشی

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که سه تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران قرار است مدیریت مجموعه تئاتر شهر، شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش و انتشارات پژوهش اداره‌کل هنرهای نمایشی را برعهده بگیرند.
 

با استعفای مدیر مجموعه تئاتر شهر و همچنین تغییراتی که در سطحی مدیریتی اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رخ داده صحبتهایی از حضور سه تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در مجموعه تئاتر شهر و اداره‌کل هنرهای نمایشی در بین اهالی تئاتر به گوش می‌رسد.


طبق این شنیده‌ها قرار است فریدون علیاری از مدرسین و طراحان صحنه تئاتر به عنوان مدیر مجموعه تئاتر شهر معرفی شود. همچنین انتخاب محمدباقر قهرمانی به عنوان رئیس شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش اداره‌کل هنرهای نمایشی و بهروز محمودی بختیاری به عنوان مدیر انتشارات نمایش اداره‌کل هنرهای نمایشی از دیگر صحبت‌هایی است که در حوزه تغییر و تحولات مدیریتی مطرح شده است.


این روزها تغییر و تحولات مدیریتی در حوزه تئاتر در حال رخ دادن است و هنوز وضعیت ابقای حسین پارسایی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص نیست.

 

منبع: مهر

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما