اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایش هم‌هوایی دوباره اجرا می شود

نمایش هم هوایی
نمایش هم‌هوایی نوشته مهین صدری و کار افسانه ماهیان برای دومین‌بار به صحنه می‌رود.


به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، این نمایش که چندی پیش اجرای موفقی در تالار حافظ داشت برای دومین بار در تالار شمس موسسه فارسی‌زبانان (اکو) به صحنه می‌رود.


این نمایش که در قالب تئاتر مستند به صحنه می‌رود و روایت‌گر داستان زندگی سه زن است که یکی از این زنان شهلا جاهد همسر غیررسمی ناصر محمدخانی است که با بازی ستاره اسکندری اجرا می‌شود. دیگری همسر خلبان شهید عباس دوران است که الهام کردا نقش او را بازی می‌کند و زن دیگر برگرفته از شخصیت لیلا اسفندیاری کوهنورد ایرانی است که دچار سانحه شد و این نقش را سارا بهرامی ایفا می‌کند.

نمایش هم‌هوایی بعد از اجرا در تالار حافظ، اواسط خردادماه در شیراز نیز به صحنه رفت ومورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

نمایش هم هوایی با بازی ستاره اسکندری، الهام کردا و سارا بهرامی اجراخواهد شد.قرار است این نمایش همزمان با عید فطر از روز 7 مردادماه اجرای جدید خود را در تالار شمس آغاز کند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما