اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ششمين دوسالانه مجسمه‌سازي تهران امسال برگزار مي‌شود


«سيدمجتبي موسوي» نايب رئيس پيشين انجمن مجسمه‌سازان ايران در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهاي تجسمي فارس با اعلام اين خبر گفت: بر اساس مذاكرات انجمن مجسمه‌سازان ايران با مركز هنرهاي تجسمي وزارت ارشاد، قرار است اين دوسالانه امسال برگزار شود و در اين راستا، انجمن، شوراي سياست‌گذاري ششمين دوسالانه مجسمه‌سازي تهران را به مركز هنرهاي تجسمي معرفي كرده است و به اين ترتيب برگزاري اين دوسالانه به انجمن سپرده شد.


وي افزود: تاكنون چندين جلسه با حضور اعضاي شوراي سياست‌گذاري انجمن و مركز هنرهاي تجسمي برگزار شده است و درباره نحوه برگزاري اين دوسالانه، انتخاب دبير و زمان و مكان دقيق آن صحبت شده است كه نتايج آن از طريق فراخوان عمومي منتشر خواهد شد.


موسوي زمان انتشار فراخوان را حدود دو هفته آينده اعلام كرد وگفت: زمان و مكان برگزاري اين دوسالانه هنوز به شكل دقيق مشخص نشده است اما اگر با مؤسسه فرهنگي و هنري صبا توافق شود،‌ در اين محل برگزار خواهد شد و زمان پيشنهادي برگزاري دوسالانه نيز دي‌ماه اعلام شده است.


موسوي،‌اعضاي شوراي سياست‌گذاري ششمين دوسالانه مجسمه‌سازي تهران را شامل «كامبير صبري، زاديار گروسيان، كيوان پورنصري‌نژاد، نادر قشقايي و منصور آذري معرفي كرد.


موسوي همچنين گفت: هيئت مديره انجمن مجسمه‌سازان ايران به تازگي تغيير يافته است و پس از اين هيئت مديره جديد در اين راستا فعاليت خواهند كرد، البته امور اجرايي انجمن، هنوز به هيئت مديره جديد تحويل داده نشده است.
پنجمين نمايشگاه دوسالانه مجسمه‌سازي تهران آبان‌ماه سال 1386 در موزه هنرهاي معاصر تهران و با موضوع «صلح، زندگي، افق آينده» برگزار شد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما