اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تیلور سوییفت خواننده محبوب برای اولین بار در یک فیلم سینمایی

تیلور سوییفت



خواننده و ترانه سرای آمریکایی برای اولین بار در نقش اصلی یک فیلم ظاهر خواهد شد. او را یان مک لن،‌ جنیفر هادسن و جیمز کوردن همراهی خواهند کرد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از گاردین، تیلور سوییفت خواننده محبوب سبک پاپ کانتری برای اولین بار در اثری از کارگردان مشهور انگلیسی تام هوپر بازی خواهد کرد. این اثر اقتباسی از نمایش موزیکال اندرو لوید وبر با نام ‌«گربه‌ها» است.




سوییفت 28 ساله اولین بار در سینما تجربه صداپیشگی شخصیت اودری در انیمیشن «لوراکس» را داشت حال به نظر می‌رسد در فیلم جدید نیز به نوعی پوشش گربه سان داشته باشد.



کار فیلمبرداری «گربه‌ها» که برای یونیورسال و به تهیه‌کنندگی «ورکینگ تایتل» ساخته می‌شود از نوامبر در بریتانیا آغاز می‌شود.


 
فیلمنامه فیلم را لی هال بر مبنای نمایش موزیکال لوید نوشته و این نمایش خودش با اقتباس از کتاب شعر کودک تی اس‌الیوت ساخته شده است.


 
فیلم موزیکال «گربه‌ها» بر مبنای مجموعه شعر تی.اس.الیوت با عنوان «کتاب قدیمی اپوسوم از گربه‌های کاربردی» ساخته می‌شود که درباره گروهی از گربه‌هاست. تام هوپر جایزه بهترین کارگردان اسکار را برای «سخنرانی پادشاه» در سال ۲۰۱۰ دریافت کرد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما