اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رونمایی از پوستر، تیزر و عکس‎های «مبارز»


پارامونت پیکچرز شب گذشته پوستر و کلیپ تازه‎ترین اکشن پرستاره دیوید اُ راسل را بر وب‎سایت فیلم اپلود کرده است. فیلمنامه این فیلم توسط اسکات سیلور و پول تامسی در اوایل 2010 بازنویسی شد و فیلمبرداری فیلم در ژوئیه سال جاری آغاز گردید.

 the fighter

 

مبارز The Fighter داستان زندگی میکی وارد، یک بوکسور ایرلندی ساکن بوستن در آمریکاست که به کمک دیکی اکلاند، برادر ناتنی و مربی خود توانست عنوان قهرمانی بوکس سبک وزن جهان را از آن خود کند.

 

پروژه مبارز را ابتدا قرار بود دارن آرونوفسکی با بازی والبرگ و مت دیمن بسازد که هر دو متولد بوستن هستند، اما بعد از مدتی حضور دیمن در این پروژه منتفی و براد پیت جایگزین او شد. پیت و آرنوفسکی هم از پروژه کناره گیری کردند و تنها والبرگ کار را در کنار مجموعه جدید ادامه داد. در کنار او کریستین بیل، امی آدامز، ملیسا لئو و جک مک‎کی ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم 10 دسامبر همین سال در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. در زیر می‎توانید پوستر این فیلم را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما