اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اُپرا وینفری هم به کمدی جدید مایکل پاتریک کینگ پیوست


مایکل پاتریک کینگ کارگردانی که سری جنسیت و شهر را به عنوان تهیه کننده در کارنامه داشت این تجربه را با کارگردانی خود به سینما آورد. هر دو قسمت به رغم تبلیغ‎های زیاد فروش خوبی داشتند ولی اصلا مورد قبول مخاطبان واقع نشد. این بار کینگ طرحی را به یونیورسال ارائه داد و در حال حاضر در حال انتخاب بازیگرهای خود می‎باشد.

 

 اپرا وینفری

 

این کمدی هم در راستای کمدی‎های زنانه این کارگران می‎باشد که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است. چند روز گذشته خبری از امضای قرارداد مریل استریپ و ساندرا بولاک دو بازیگر خوب سینمای آمریکا با کمپانی یونیورسال منتشر شد و ساعاتی قبل خبر پیوستن اُپرا وینفری به این کمدی رسانه‎ای شد. وینفری که سال‎های سال برنامه «اُپرا» را اجرا کرده است از سال 1998 تا به حال در هیچ فیلمی حضور فیزیکی نداشته است و تنها چند انیمیشن را دوبله کرده است. او در سال دوازده سال قبل در فیلم جاناتان دمی Beloved ایفای نقش کرده بود. پاتریک کینگ خبر داد نگارش فیلمنامه در مراحل پایانی است و فیلمبرداری اواخر بهار 2011 آغاز خواهد شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما