اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سلنا گومز در فیلم جدید وودی آلن!

 

 

سلنا گومز خواننده آمریکایی قرار است در فیلم جدید وودی آلن کارگردان برجسته آمریکایی نقش ایفا کند. از دیگر بازیگران فیلم «ال فانینگ» است که پیشتر در فیلمهای «اهریمن نئونی» و «فریب خورده» ایفای نقش کرده است.


هنوز عنوانی برای این فیلم انتخاب نشده است. اما قرار است توسط شرکت آمازون پخش شود. وودی آلن سال گذشته در تولید فیلم «کافه سوسایتی» نیز با شرکت آمازون همکاری کرده بود.

 

سلنا گومز تهیه کننده سریال «۱۳ دلیل برای اینکه» از شبکه نت‌فلیکس بود و همچنین در چند فیلم ایفای نقش کرده است؛ از جمله فیلم « در نبردی مشکوک» با کارگردانی «جیمز فرانکو».

 

وودی آلن همچنین فیلم جدید دیگرش به نام «واندر ویل» با بازی «جیمز بلوشی»، «جونو تمپل»، «جاستین تیمبرلیک» و «کیت وینسلت» قرار است در جشنواره فیلم نیویورک برای اولین بار نمایش داده شود. این فیلم سپس توسط شرکت آمازون منتشر خواهد شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما