اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سری جدید مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان» ساخته می‌شود

 

دنباله مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان» محصول شبکه تلویزیونی فاکس ساخته خواهد شد.

 

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از بی.بی.سی؛ بنابر اعلام شبکه تلویزیونی «فاکس»، عوامل این شبکه به دنبال تولید ادامه مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان» هستند.

 

مسئول این شبکه اعلام کرده که سری جدید این مجموعه به بیان اتفاقات زندگی بازیگران آن چند سال پس از آخرین قسمت سری قبل پرداخته و به سوالات مطرح شده در ذهن علاقه‌مندان در پایان سری اول پاسخ داده خواهد داد.


مایکل اسکافیلد و لینکن باروز دو برادری که سری اول این مجموعه حول داستان‌ها و اتفاقات زندگی آن‌ها بود، در سری جدید نیز حضور خواهند داشت. هنوز جزئیاتی در خصوص زمان آغاز تولید و یا پخش این مجموعه اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد مراحل تولید از سال آینده میلادی شروع می‌شود. 


«فرار از زندان» مجموعه‌ای تلویزیونی ساخته پل شیورینگ است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ میلادی در قالب چهار فصل از شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد.


فاکس ابتدا در سال ۲۰۰۳ به دلیل نگرانی از طولانی‌شدن این مجموعه، ساخت آن را قبول نکرد ولی به دلیل موفقیت دیگر مجموعه‌های بلند این شبکه، کار تولید «فرار از زندان» از سال ۲۰۰۴ شروع شد.


این مجموعه تلویزیونی در سال ۲۰۰۶، موفق به کسب جایزه «بهترین مجموعه تلویزیونی از نگاه مردم» شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما