اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تکلیف فیلم جدید کاهانی، "ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا" بالاخره چه می‌شود/ ایل‌بیگی: فیلم رد شده امکان بازبینی ندارد

ارادتمند نازنین بهاره تینا

مدت‌هاست بحث بر سر جدیدترین ساخته عبدالرضا کاهانی با نام «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» داغ است و خیلی‌ها دلیل تغییر ترکیب شورای پروانه نمایش را مبنی بر خبر درز عدم دریافت مجوز این فیلم گمانه‌زنی کردند.

 

 

به گزارش بخش بخش سینمایی آکادمی هنر، حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی به خبرنگار مهر گفت: «براساس قوانین موجود فیلم هایی که در شورای پروانه نمایش رای قطعی خود مبنی بر رد را دریافت می کنند دیگر نمی توانند درخواست جدید به شورای مورد نظر را بدهد.

 

وی تاکید کرد: شورای جدید فیلم هایی را که اصلاحیه خورده باشند دوباره بررسی می‌کند ولی وقتی فیلمی کلا رد شده باشد امکان بررسی آن در همان شورا فراهم نیست. «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» در شورای پروانه نمایش رد شده است و براساس آیین نامه موجود، تهیه کننده فیلم می تواند نسبت به این حکم اعتراض کند تا این فیلم در شورای عالی نظارت سازمان سینمایی دیده شود.

 

باید منتظر ماند و دید پس از اعلام اعتراض تهیه کننده فیلم کاهانی نتیجه در شورای جدید چطور می‌شود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما