اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

محسن علی اکبری: شهرك سينمايي ورامين امسال كلنگ مي‌خورد

 
 
محسن علي‌اكبري تهيه‌كننده سينما و تلويزيون در اين باره به فارس، گفت: حسين طلابيگي(سرپرست دفتر توسعه فناوري سينمايي) و ابك خانيان(مشاور و نماينده معاونت امور سينمايي) در حال پيگيري و رفع برخي موانع هستند تا به نتيجه مطلوب برسد.

وي افزود: مرتضي تمدن استاندار تهران و «سيدمحمد ميربزرگي» فرمانداري ورامين موافقت خود را در اين رابطه اعلام كرده‌اند كه بايد يكسري از مراحل اداري طي شود ولي تا پايان سال جاري كلنگ ساخت اين پروژه به زمين زده مي‌شود.

علي‌اكبري درباره ويژگي‌هاي اين شهرك سينمايي گفت: به هر حال با مجموعه بزرگي روبرو هستيم كه نزديك 500 هكتار زمين است و قرار است انواع تجهيزات پاتوي سينمايي از 1000 تا 5000 متري را تأمين مي‌كند. ضمن اينكه هتل هنرمندان براي استقرار در طول مدت كار وجود دارد.

وي در پایان افزود: مجموعه‌ زمين‌هايي وجود دارد كه براي ساخت انواع دكورهاي ماندگار تأمين مي‌كند و در واقع يك شهرك سينمايي با كليه تجهيزات سينمايي مورد نياز اعم از انبار، تأسيسات، لابراتور و... را شامل مي‌شود.
 
 
درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما