اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رونمایی از پوستر 73اُمین جشنواره فیلم ونیز / «لحظه انتظار» در پوستر جشنواره فیلم ونیز

 

پوستر 73مین جشنواره فیلم ونیز


پوستر رسمی هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم ونیز با تمرکز بر «لحظه انتظار» در سینما رونمایی شد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از وبسایت سینمای اروپا، برای پنجمین سال پیاپی پوستر جشنواره ونیز را سیمونه ماسی طراحی کرده است.

 

ماسی به عنوان یکی از پیشگامان تکنیک استاپ‌موشن در انیمیشن شناخته می‌شود. او آثارش را بدون استفاده از کامپیوتر طراحی می‌کند و تا کنون بیش از 200 جایزه در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی گرفته است.

 

او از سال 2012 تا سال 2015 چهار پوستر جشنواره فیلم ونیز را طراحی کرد. این پوسترها با عناصری از فیلم‌های «پاریس، تگزاس» ویم وندرس، «400 ضربه» فرانسیس تروفو، «ابدیت و یک روز» تئو آنجلوپولوس و فیلم «و کشتی به راهش ادامه می‌دهد» فدریکو فلینی داستانی ادامه‌دار را روایت می‌کردند.

 

هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم ونیز به ریاست پائولو باراتا و مدیریت آلبرتو باربرا از 31 اوت تا 10 دسامبر برگزار می‌شود. رئیس هیات داوران امسال این جشنواره سام مندس کارگردان آمریکایی است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما