اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آیا بالاخره محقق می‌شود؛ حضور الیور استون در جشنواره جهانی فیلم فجر 1397

الیور استون


جشنواره جهانی فیلم فجر 1397 امروز به دلیل نشست خبری، شامل خبرهای گوناگون برای اصحاب رسانه بود.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، سیدرضا میرکریمی روز چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه و در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع جشنواره سی و ششم جشنواره جهانی فیلم فجر به همراه مدیرانش از جمله مازیار میری، سیف‌اله صمدیان، علیرضا شجاع‌نوری و شادمهر راستین توضیحاتی درباره این جشنواره ارائه کرد.

 

میرکریمی  گفت: جشنواره فیلم فجر به‌حق قدیمی‌ترین جشنواره قاره کهن است و سی و ششمین دوره خود را برگزار می‌کند. در جداسازی از بخش ملی تلاش شد از اتلاف هزینه جلوگیری شود و پراکندگی خوبی را در تقویم جشنواره شاهد باشیم تا رویدادهایی که مخاطبان مشترک دارند و فرصت‌های تبلیغاتی هم را از بین می‌برند بیشترین استفاده و سرمایه‌گذاری را برای کشور به همراه بیاورند.

 


دبیر سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در حاشیه این نشست از حضور الیور استون تهیه‌کننده و کارگردان مطرح آمریکایی در این رویداد خبر داد. حال باید منتظر ماند و دید آیا این امر محقق خواهد شد. بار دیگر که خبر حضور الیور استون در ایران کار شد پسرش به ایران آمد و خبری از پدر نشد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما