اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اولين جشنواره‌ی ملی دانشجويی صنایع دستی «گنجينه» در دانشگاه هنر تهران

 

اولین جشنواره‌ی ملی دانشجویی صنایع دستی با نام «گنجینه»، براي نخستين بار در كشور در دانشگاه هنر مورخ ٢٤ بهمن لغايت ٢٧ بهمن ماه برگزار خواهد شد.


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از دبیرخانه  گنجینه، این جشنواره براي نخستين بار در كشور و دردانشگاه هنر مورخ ٢٤ بهمن لغايت ٢٧ بهمن ماه  برگزار خواهد شد. جز دانشگاه هنر که برگزارکننده‌ی اصلی این جشنواره محسوب می‌شود، سازمان ميراث فرهنگی‏ صنايع دستی و گردشگری كل كشور، ستاد كل گردشگری شهرداری تهران و فرهنگستان هنر نیز در برگزاری جشنواره همکاری خواهند داشت.

 

اين جشنواره شامل سه بخش؛ رقابتی (عملی-پژوهشی) ، نمايشگاهی (بخش دانشجويی- سالن ويژه اساتيد) ، آموزشی (وركشاپ ها و سخنرانی) است که در تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد. 

 

لازم به ذكر است که اين جشنواره منحصر به رشته های صنايع دستی و هنرهای اسلامی می باشد. 

 

طبق اعلام دبیرخانه‌ی جشنواره ثبت نام اوليه به صورت اينترنتی و از طريق سايت جشنواره به نشانی  www.ganjinefestival.ir  و تا تاريخ ١٥ دي ماه ١٣٩٥ صورت مي پذيرد. همچنین نتايج داوري اوليه در بخش عملی تا تاريخ ٢٥ دی ماه اعلام خواهد شد. لذا هنرمندان گرامی فرصت خواهند داشت آثار پذيرفته شده را تا تاريخ بيستم بهمن ماه سال جاری به دبيرخانه جشنواره ارسال نمایند. 

 

علاقه مندان برای اطلاعات بيشتر مي‌توانند به آدرس اينترنتی جشنواره مراجعه كنند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما