اختصاصی

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 0.00 (0 رای)
صادق بریرانی، شاعر پوسترها
  «صادق بریرانی، در سال ۱۳۰۲ در بندر انزلی به دنیا آمد. او در نوجوانی توسط یکی شاگردان کمال‌الملک در این مکتب، نقاشی آموخت. در سال 1326 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و در 1331 کارشناسی رشتۀ نقاشی را اخذ کرد. او مدتی رئیس ادارۀ هنر گرافیک هنرهای زیبای کشور بود تا نهایتاً برای ادامۀ تحصیل به امریکا رفت و در 1338 کارشناسی‌ارشد گرافیک را از دانشگاه «ایندیانا» دریافت کرد. بریرانی تجارب
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 0.00 (0 رای)
7  مولفه در طراحی پوستر فیلم‌های مهم: قسمت دوم
4- جذابیت: اشتیاق در بین طرفداران به صورت یکسان به وجود آورید با وجود استودیوهای فیلم‌سازی که خود را با سرعت هر چه تمام‌تر با داستان‌های کمیک وفق می‌دهند تنها طرفداران واقعی هستند که در گیشه حاضر می‌شوند و استودیوها می‌توانند به آن‌ها اتکا کنند که دستاورد تولید جدیدشان را خواهند دید بدون توجه به نظر منتقدان یا جوایز؛ چون به احتمال بسیار زیاد خود آن ها این نکته را می‌دانند و از آن آگاهند. ادامه
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 5.00 (1 رای)
7 مولفه در طراحی پوستر فیلم‌های مهم: قسمت اول
1-جلب توجه: پایین آمدن از روی دیوارفرمول ساده تبلیغات برای فروش در اولین مسئولیت کاربردی بی‌شک AIDA اختصاری از چهار مهارت توجه، علاقه، گرایش و حرکت است که تا کنون برای کمپین تبلیغاتی هزاران فیلم موفق مورد استفاده قرار گرفته است. اولین و مهم‌ترین قدم برای یک طرح جلب توجه است. ربودن و جلب توجه عابرین و تشویق آن‌ها به نگاه کردن این حرکت الزاماً نباید با تصاویر جذاب و یا نقاشی‌های زننده صورت بگیرد،
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 3.75 (2 رای)
نگاهی به  پوستری از فیلم «شهر گناه» از دریچه ارتباط تصویری
      الف) مشخصه ها [1] 1. در اولین نکته مواجهه با پوسترها آن‌چه مشخص است این‌که پوسترها برای تبلیغات فیلم طراحی شده‌اند، هم‌چنین گویای این مسئله است که فیلم توسط چه کسی کارگردانی شده، ستاره‌های فیلم چه کسانی هستند و جلوه‌های ویژه توسط چه کسی صورت گرفته با این وجود هنوز مدرن به نظر می‌رسد. ادامه مطلب: نگاهی به پوستری از فیلم «شهر گناه» از دریچه ارتباط تصویری اضافه کردن دیدگاه جدید

تحلیل رویکرد

بانک اطلاعات هنری