اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آل پاچینو از همکاری‌اش با دنیرو و اسکورسیزی سخن گفت

ایرلندی مارتین اسکورسیزی

 

آل پاچینو یکی از افسانه‌های بازیگری سینما که در کنار رابرت دنیرو در فیلم مارتین اسکورسیزی به نام ایرلندی Irishman بازی کرده است چند کلامی در مورد ارتباط خود با دیگر عوامل سخن گفت.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، آل پاچینو که تا به حال در فیلم‌های مارتین اسکورسیزی همکاری نداشته برای اولین بار جلوی دوربین این فیلمساز برجسته تاریخ سینما قرار گرفت. نکته دیگرش حضور دو همکار قدیمی اسکورسیزی یعنی رابرت دنیرو و جو پشی در این فیلم بود که کنار هم قرارگیری این بازیگران «ایرلندی» را به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2019 تبدیل کرده است.

 

پاچینو در گفت‌وگویی با نشریه لس آنجلس تایمز در مورد نقش کوتاهش در فیلم «پاترنو» شبکه HBO مصاحبه می¬کرد در مورد «ایرلندی» گفت: « تفلیکس تولید کننده «ایرلندی» بود. فیلمی که مارتین اسکورسیزی آن را ساخت و با رابرت دنیرو، جو پشی و بابی کاناواله در آن هم‌بازی بودیم. این فیلم را با آزادی زیاد در نیویورک ساختیم. به این فکر می‌کردم که چطور فیلم می‌سازیم. من ۸ یا ۹ ماه در این فیلم بودم. مثل فیلم‌های دیگر بود تنها فرقش این بود که تولید کننده یک شبکه استریم بود.»

 

او در مورد همکاری مجدد با دنیرو و البته اسکورسیزی گفت: «بازی کردن دوباره با دنیرو عالی بود. عاشق رابرت هستم. او را خیلی وقت است که می‌شناسم. کار کردن با آنهایی که بهشان اعتماد داری و می شناسیشان عالی است. و البته، مارتین اسکورسیزی هم یک استاد است و مایه افتخار بود که با او کار کنم.»

 

این فیلم زندگینامه‌ای جنایی جیمی هوفا با بازی آل پاچینو در برابر شخصیت دنیرو یعنی فرانک شیران است. آل پاچینو و دنیرو پیش از این در سه فیلم «پدرخوانده 2»، «مخمصه» و «قتل عادلانه» در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداخته بودند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما