اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

گزارش نشست مطبوعاتی «زیبای خفته»


روز اول بخش رقابتی کن پس از ما به صحبت در مورد کوین نیاز داریم میزبان اولین ساخته جولیا لی زیبای خفته Sleeping Beauty بود. این درام استرالیایی توانست نظر منتقدان را به نسبت به خود جلب کند تا در انتظار روزهای دیگر و فیلم‎های فیلمسازان برجسته دیگر باشد. در این نشست جولیا لی و دو بازیگرش امیلی براونینگ و راشل بلیک به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 امیلی براونینگ و جولیا لی در نشست مطبوعاتی فیلم زیبای خفته در کن

در ابتدای نشست جولیا لی که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلم هم بر عهده او بوده است در مورد شکل گیری فیلم زیبای خفته به عنوان اولین فیلمش گفت: «داستان قبل از این‎که برای فیلمبرداری نوشته بشود جزء به جزء فیلمنامه آن به طور طبیعی شکل گرفته بود. از روی همان نویسنده و کارگردانی فقط باید مؤلفه‎ها، شخصیت‎ها و ایده را کنار هم جفت و جور کند.»

 

جولیا لی در ادامه صحبت‎هایش در مورد کاراکتر لوسی با بازی امیلی براونینگ توضیح داد: «او هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست. او می‎داند که چطور جوانی و هوشش را به کار بگیرد و تعادلی از آن را ایجاد کند. لوسی به نوعی هم اغواگر برای نقش‎های مقابلش به شمار می‎رود.»

 

سپس امیلی براونینگ هم در مورد نقش خودش در فیلم صحبت کرد و چنین گفت: «من به محض این‎که فیلمنامه را خواندم پاسخم به جولیا مثبت بود. من برای ایفای این نقش کاملا بی‎قراری می‎کردم. من فیلم‎های نمونه مشابه نگاه می‎کردم که اول از همه می‎توانم به ضدمسیح –ساخته لارس فون تریر- و نقش شارلوت گینسبرگ اشاره کنم.»

 

 

مشروح کامل این نشست را می‎توانید در فایل صوتی که در زیر برای دانلود قرار گرفته است پیگیری نمایید.

 

 

 

 


درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

0 #2 MakingYou Smile 1394-05-06 10:33
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
You definitely know what youre talking about, why waste your intelligence onn
just posting videos to your site when you could be giving us sometbing enlightening to read?



My blog :: MakingYou Smile
نقل قول کردن
0 #1 Make You Smile 1394-04-15 16:49
Hi there, I enjoy reading all of your article post.
I like to write a little comment to support you.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما