اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بازداشت عجیب دو هنرمند تئاتر برای یک تیزر در فضای مجازی

سعید اسدی و مریم کاظمی بازداشت شدند

 

سعید اسدی و مریم کاظمی به دلیل تیزر نمایش رویای شب تابستان بازداشت شدند.

 

به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، مریم کاظمی عضو هیأت رئیسه خانه تئاتر و کارگردان رویای شب تابستان به دلیل تیزر نمایش‌اش در فضای مجازی بازداشت شد. نکته عجیب‌تر بازداشت دکتر سعید اسدی رئیس تئاتر شهر به دلیل همین تیزر بود. این خبر در دو ساعت گذشته موج نگرانی را به همراه داشته زیرا هر چیزی ممکن است به یک نمایش در فضای مجازی نسبت داده شود و مسئولیت آن نباید با کارگردان و از همه عجیب‌تر با مدیر سالن باشد.

 

شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی نیز با تأیید این خبر اعلام کرد، متأسفانه به دلیل پایان وقت اداری و قوانین اجازه ملاقات نیافته و انجام امور به روز بعد یعنی امروز موکول شد و بازداشت موقت است. او ابراز امیدواری کرد که مشکل به صورت مسالمت آمیز حل شود.

 

آکادمی هنر امیدوار است مشکل  این دو هنرمند حل شود و فضای مجازی اینقدر از سوی نهادها جدی گرفته نشود و اگر قرار بر اینقدر جدی گرفتن است در همه موارد اهمیت داشته باشد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما