اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

یغما گلرویی، مینا ساداتی و بهاره کیان افشار در مجموعه جدید علی اتحاد + ویدیو

بهاره کیان افشار در سربازان و اسبانی که جا مانده‌اند  

 تازه‌ترین مجموعه آثار دیجیتال علی اتحاد از جمعه در گالری خاک آماده نمایش می‌شود.

 

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، تولید این مجموعه که «سربازان و اسبانی که جا ماندند!» نام دارد، نزدیک به یکسال است که ادامه داشته و در نمایشگاهی در گالری خاک از جمعه 21 خردادماه افتتاح می‌شود. این مجموعه شامل عکس‌های چیدمان شده و دستکاری‌شده است که تمثال‌هایی تاریخی-اسطوره‌ای را بازنمایی می‌کنند.

 

در این مجموعه افرادی چون یغما گلرویی، بهاره کیان افشار، نیکو ترخانی و آتنا حبیبی جلوی دوربین رفته‌اند. گفتنی است در مراحل عکاسی قطعات تازه این مجموعه، نیما مرادی به‌عنوان طراح نور و همکار فنی اتحاد و نیزمهشاد مظفری به‌عنوان چهره‌پرداز همکاری‌ کرده‌اند. این عکس‌ها در استودیو عکاسی امیر ریما عکاسی شده‌اند.

افتتاحیه این نمایشگاه از جمعه 21 خردادماه از ساعت 16 الی 21 است و گالری خاک همه روزه به جز شنبه‌ها پذیرای مخاطبان این مجموعه تا چهاردهم تیرماه است.

 

 

 ویدیویی از آماده سازی این نمایشگاه را در زیر مشاهده کنید

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما