اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فیلم جدید رونی مارا جشنواره‌ی فیلم زوریخ را افتتاح می‌کند

 

فیلم شیر

 

اولین فیلم سینمایی گرت دیویس؛ شیر با بازی نیکول کیدمن، رونی مارا و دو پاتل به عنوان افتتاح کننده‌ی جشنواره‌ی فیلم زوریخ انتخاب شده است.


به گزارش بخس سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین اینترنشنال، فیلم جدید گرت دیویس افتتاح کننده‌ی جشنواره‌ی فیلم مشهور شهر زوریخ است. از این فیلم به عنوان بهترین فیلم چند سال اخیر نیکول کیدمن یاد می‌کنند. امری که به نظر می‌رسد با شروع اکران جشنواره‌ای فیلم بیشتر مشخص خواهد شد.

 

طبق گفته‌ها داستان فیلم اقتباسی است از رمان سارو براریلی در مورد یک کودک هندی است که توسط یک زوج استرالیایی به فرزندی قبول می‌شود و با آن‌ها راهی کشور استرالیا می‌گردد. دو پاتل نقش جوانی این کودک را بر عهده دارد. 

 

دیویس قبل از ساخت این فیلم کارگردان تلویزیون بوده است. مشهورترین کار او در تلویزیون کارگردانی قسمت‌هایی از مینی سریال «بالای برکه» و همکاری با جین کمپیون است. 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما