اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

همکاری دوباره‌ی دنیل دی‌لوئیس و پل توماس اندرسون

 


 

دنیل دی لوئیس و پل تامس اندرسون در یک فیلم جدید با یکدیگر همکاری می کنند. هنوز نامی برای این درام پرتنش اجتماعی انتخاب نشده است.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی، داستان فیلم بدون نام این دو هنرمند مولف و غیرمتعارف، در شهر نیویورک و در دهه پنجاه میلادی اتفاق می افتد. این در حالی است که سازندگان فیلم هنوز هیچ اطلاعاتی را در باره داستان و حال و هوای آن منتشر نکرده اند. اما خبرنگاران کنجکاو توانسته اند اطلاعاتی در باره آن پیدا کنند.

 

به گفته رسانه های گروهی، داستان درام بدون نام دی لوئیس و اندرسون در دنیای مد و لباس رخ می دهد و نگاهی افشاگرانه به مسائل پشت پرده این حرفه و تجارت دارد. اندرسون این روزها مشغول نوشتن فیلم نامه اصیل وغیراقتباسی فیلم است و همزمان، با تعدادی بازیگر زن برای حضور در نقش های مکمل آن صحبت کرده است.

 

شرکت مستقل فیلم سازی آناپورانا پیکچرز تهیه کننده این درام اجتماعی 45 میلیون دلاری است. مسئولان شرکت به دنبال یک حامی مالی در کمپانی های بزرگ فیلم سازی هستند. به نوشته نشریه ورایتی، منتقدان سینمایی بر این باور هستند که همکاری تازه دی لوئیس و آندرسن، توانایی درخشش در مراسنم اسکار و رشته های اصلی آن را دارد.

 

دنیل دی لوئیس چند سال قبل، دومین اسکار بازیگری اش را برای «خون به پا خواهد شد» گرفت. پل تامس آندرسن امر کارگردانی این فیلم را به عهده داشت. سازندگان فیلم تازه، اواخر فصل پائیز امسال را به عنوان زمان شروع کار فیلم برداری آن تعیین کرده اند. به احتمال زیاد، این فیلم اوایل تابستان سال 2017 به روی پرده سینماها می رود.

 

آخرین فیلمی که از دانیل دی لوئیس روی پرده سینماهای جهان رفت، درام تاریخی و شرح حال گونه «لینکلن» بود. این فیلم را استیون اسپیلبرگ کارگردانی کرد و دی لوئیس در آن، در نقش لینکلن رئیس جمهور وقت آمریکا بازی کرد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما