اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فیلم تازه اصغر فرهادی در اسپانیا کلید خورد

 

 

 

اصغر فرهادی دیروز فیلم تازه اش را با نام «همه می دانند» (Everybody Knows) در اسپانیا کلید زد.


به گزارش آکادمی هنر خاویر باردم و پنه لوپه کروز بازیگران اسپانیایی و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی، بازیگران اصلی هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند.

 

بازیگران مطرحی همچون ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره آ، فهرست بازیگران «همه می دانند» را کامل می کنند.

 

در خلاصه داستان فیلم می خوانیم: «کارولینا برای دیدار با خانوادهاش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا باز داد. در این سفر که پیشبینی میشد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظرهای به وقوع می پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر میگذارد.»

 

خوزه لوییس آلکاینه هفتاد و هشت ساله، مدیر فیلمبرداری فیلم جدید فرهادی است. علاوه بر خود اصغر فرهادی سه کمپانی بزرگ اروپایی به طور مشترک تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

 

مدیریت هنری فیلم بر عهده کلارا نوتاری و طراح لباس نیز سونیا گرانده است. هایده صفی یاری تدوینگر و دانیل فونترودونا مدیر صدابرداری فیلم خواهند بود. طرح ساخت فیلم «همه می دانند» در اسپانیا، چهار سال پیش آغاز شد و فرهادی تحقیق و نگارش داستان را از همان زمان شروع کرد. با این حال ساخت فیلم «فروشنده» در ایران، روند نگارش فیلمنامه «همه می دانند» را موقتا متوقف کرد تا فیلمساز ایرانی پس از دریافت دومین اسکار، هشتمین فیلم سینمایی خود را در اسپانیا مقابل دوربین ببرد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما