اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ژرار دپاردیو در فیلم بیوگرافی «باخ»

 

 

ژرار دوپاردیو بازیگر مشهور فرانسوی که مدتی است کم کار شده به تیم بازیگری فیلم بایوپیک «باخ» پیوست.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی؛ ژرار دوپاردیو که آخرین بار در فیلم «به نیویورک خوش آمدید» ساخته ابل فرارا رویت شده بود به تازگی به تیم بازیگری فیلم «The Yellow Affair» پیوسته است. این فیلم قصد دارد که تا بخشی از زندگینامه‌ی موسیقیدان مشهور جان سباستین باخ را بر روی پرده‌ی سینماها بیاورد. 

 

طبق نوشته‌ی اسکرین دیلی هنوز جزئیاتی از نقشی که دوپاردیو قرار است در این فیلم بازی کند به رسانه‌ها داده نشده است. در هر صورت فیلم را اریک اشتایلز می‌سازد. فیلمنامه‌ی فیلم را نیز جفری فریدمن می‌نویسد.

 

دوپاردیو در این چند سال بیشتر به دلیل جنجالی که اعطای تابعیت روسی بدو به دنبال داشت، در صدر خبرها بود. وگرنه که چندان دیگر چندان در آثار مهم سینمایی بازی نمی‌کند. او هم اکنون در کشور روسیه زندگی می‌کند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما