اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فیلمی که زندگی از هنر الهامش می‎گیرد؛ تازه ترین اثر آرون سورکین

ریکاردوس بودن

 

فیلم «ریکاردوس بودن» (Being the Ricardos) فیلمی درام و بیوگرافی است که برای اکران آماده می شود و توسط آرون سورکین (کارگردان و نویسنده فیلم محاکمه هفت شیکاگویی) نوشته و کارگردانی شده‌ است.

 

داستان فیلم «ریکاردوس بودن» بر روی دو ستاره نمادین سریال‌های تلویزیونی با نام‌های لوسیل بال و دزی آرناز تمرکز دارد. این دو شخصیت واقعی، ستارگان و خالقان سریال تلویزیونی بسیار محبوبی از دهه ۱۹۵۰ با نام I Love Lucy هستند.



فیلم «ریکاردوس بودن» پنج روز تولید اولین اپیزود سریال "I love Lucy" را در سپتامبر ۱۹۵۲ دنبال می‌کند. که در آن لوسیل بال و دزی آرناز از دو جبهه مختلف با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که یکی از این چالش‌ها حتی می‌تواند به حرفه شغلی‌شان پایان دهد و دیگری نیز قادر است زندگی زن و شوهری آن‌ها را به پایان برساند.

نیکول کیدمن در نقش لوسیل بال، خاویر باردم در نقش دزی آرناز، جی. کی. سیمونز در نقش ویلیام فرالی، نینا آریاندا در نقش ویویان ونس، تونی هیل در نقش جس اوپنهایمر، عالیه شوکت در نقش مادلین پوگ، جیک لیسی در نقش باب کارول جونیور، کلارک گرگ، نلسون فرانکلین، جان روبینشتاین، لیندا لوین، رابرت پاین و کریستوفر دنهام در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

این فیلم توسط آمازون استودیوز در اوت ۲۰۱۷ خریداری شد و فیلمبرداری در ۲۹ مارس ۲۰۲۱ در لس آنجلس آغاز شد.

کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس این پروژه یعنی آرون سورکین در بیانیه‌ای در باره این فیلم گفته است:

"«ریکاردوس بودن» فیلمی درام درباره کسانی است که در پشت پرده ساخت یکی از مشهورترین (سریال‌های) کمدی تاریخ تلویزیون نقش داشته‌اند. من مشتاقانه منتظر کار کردن با نیکول کیدمن، خاویر باردم، جی. کی. سیمونز، نینا آریاندا و دیگر بازیگران فوق‌العاده حاضر در این پروژه هستم."

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: Payam Omrani

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما