اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اسکارلت جوهانسن و آدام درایور در فیلم جدید نوآ بامباک

 

 

نوآ بامباک که این روزها با «ماجرا‌های خانواده مایروویتز» آماده رقابت در فصل جوایز است قصد دارد فیلم بعدی‌اش را با بازی ستاره‌های سرشناسی همچون آدام درایور، اسکارلت جوهانسن و لارا درن مقابل دوربین ببرد. جزییات داستان فیلم هنوز مشخص نیست اما خود بامباک نویسندگی سناریوی آن را نیز بر عهده دارد. کمپانی نتفلیکس که پخش «ماجراهای خانواده مایروویتز» را بر عهده داشت، این بار نیز به عنوان سرمایه‌گذار و پخش‌کننده فیلم بعدی بامباک با این فیلمساز 48 ساله همکاری می‌کند.


آخرین فیلم بامباک سازنده فیلم‌های معروفی مانند «فرانسیس ها» و «دلبر امریکا» در جشنواره فیلم کن 2017 روی پرده رفت. آدام سندلر و بن استیلر به خاطر بازی درخشان‌شان در «ماجراهای خانواده مایروویتز» با واکنش تحسین‌آمیز منتقدان روبرو شدند.

 

آدام درایور که در این فیلم نیز حضور داشته، به زودی فیلم هشتم «جنگ ستارگان» تحت عنوان «آخرین جدای» را آماده اکران دارد. اسکارلت جوهانسن این روزها مشغول بازی در دنباله جدید «انتقامجویان» است که قرار است با نام «جنگ بی‌نهایت» در سالن‌های سینما به نمایش درآید.

 

لارا درن که با مینی سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» موفق به دریافت جایزه امی 2017 شد، به زودی در فصل دوم محصول موفق شبکه اچ بی او مقابل دوربین خواهد رفت.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما