اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جاستین تیمبرلیک در شبکه اجتماعی Facebook اثر دیوید فینچر

 

ساعتی پیش کمپانی «کلمبیا پیکچرز» تیزر فیلم جدید دیوید فینچر شبکه اجتماعی The Social Network را بر روی صفحه اینترنتی فیلم در این کمپانی منتشر کرد. این تیزر مخصوص چهل و هشتمین دوره جشنواره فیلم نیویورک آماده شده است.

 

شبکه اجتماعی

 

داستان این فیلم بسیار جذاب است و به سیر تکامل سایت Facebook خواهد پرداخت. این فیلم به داستان مارک زوکربرگ و هم‎اتاقیش در خوابگاه دانشگاه هاروارد می‎پردازد که چگونه با هم دست به ساخت شبکه اجتماعی زدند که هم اکنون 200 میلیون عضو دارد.

 

دیوید فینچر کارگردان بزگ آمریکایی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که هم‎اکنون مشغول ساخت فیلم دختری با خالکوبی اژدها است. فیلمنامه این فیلم را آرون سورکین نوشته است و ستارگانی چون جاستین تیمبرلیک، اندرو گارفیلد جسی آیزنبرگ و رشیدا جونز در آن ایفای نقش می‎کنند. شبکه اجتماعی در 1 اکتبر 2010 اکران عمومی خواهد شد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما