اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جوئل کوئن: بله این فیلم پیرامون یک گربه اتفاق می افتد.

 

 

 

 

نشست مطبوعاتی درون لیان دیویس

نوزدهم ماه مه (29 اردیبهشت ماه) نشست مطبوعاتی فیلم درون لیان دیویس در سالن کنفرانس جشنواره کن برگزار شد.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، برادران اتان و جوئل کوئن بعد از نمایش فیلم درون لیان دیویس به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. همراه آنها بازیگر نقش اول فیلم به نام اسکار ایساک و دیگر بازیگران فیلم از جمله کری مولیگان، جاستین تیمبر لیک و تی بون برنت که مسئولیت موسیقی این فیلم را برعهده داشت نیز حضور داشتند.


جوئل کوئن درباره گربه‌ای که در فیلم حضور دارد می‌گوید:
فیلم داستان یا طرح داستانی مشخصی ندارد به همین خاطر ما به آن یک گربه اضافه کردیم. بله فیلم پیرامون یک گربه اتفاق می‌افتد.

اسکار ایساک درباره نقش خود توضیح داد:
این سوال در واقع درباره شانس بد من است. این شخصیت در مکان درست و در زمان مناسب خود نبود.او کمی رفتار مخرب داشت. او به دنبال واقعیت بود و شغلی هم نداشت. این شخصیت درگیری درونی داشت و بین موفقیت و شکست گرفتار بود.

اتان کوئن درباره گروه کار توضیح داد:
گروه کار به شدت مهم هستند. وقتی که ما شخصیتی را می‌نویسیم که در همه صحنه ها حضور دارد،بازیگر مجبور می‌شود که درست بازی کند. مانند یک موزیسین رفتار کند و این رفتار را در کل آهنگ خود حفظ کند. ما واقعا تلاش کردیم تا اینکه به اسکار رسیدیم.

مفهوم موفقیت و شکست از نظر جاستین تیمبر لیک:
ما افراد زیادی را می‌بینیم که استعداد فوق‌العاده‌ای دارند اما کسی به آنها گوش نمی‌دهد. شانس میتواند کار کسی را راه بیندازد. مهمترین چیز این است که نباید در آنچه که ما را در نشان دادن استعداد خود باز می‌دارد گرفتار شد.

کری مولیگان از تجربه خود به عنوان بازیگر و خواننده می‌گوید:
من خیلی نگران بودم. ما با موسیقی روبرو شدیم و روی آن کار کردیم. به موسیقی ها گوش کردیم و آنها را انتخاب کردیم. استعداد اتان و جوئل کار من را آسان کرده بود.


 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما