مدمکس: فیوریوسا با بازیگران جدید جلوی دوربین می‌رود

مد مکس فیوریوسا

 

فیلم جدید «مد مکس» که از نظر داستانی پیش‌درآمدی بر فیلم قبلی خواهد بود، با بازی آنیا تیلور- جوی، کریس همسورث و یحیی عبدالمتین دوم ساخته می‌شود.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، جورج میلر کارگردان فیلم «مد مکس» فیلم جدیدش را با بازی آنیا تیلور- جوی، کریس همسورث و یحیی عبدالمتین دوم می‌سازد.



این فیلم که از نظر داستانی پیش‌درآمدی بر فیلم «مد مکس» خواهد بود با نام «فیوریوسا» ساخته می‌شود و داستان امپراتوری شخصیت فیوریوسا را روایت می‌کند که در فیلم ۲۰۱۵ شارلیز ترون نقش وی را بازی کرده بود.



تیلور- جوی در این فیلم جایگزین شارلیز ترون شده و نقش فیوریوسای جوان را بازی خواهد کرد. در ماه می (اردیبهشت) جورج میلر در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز تایید کرده بود که به دنبال بازیگری جوان و بیست‌و چند ساله است که بتواند این نقش را ایفا کند. وی گفته بود ابتدا قصد داشت با استفاده از تکنولوژی کاهش سن کاری کند که شارلیز ترون ۴۴ ساله بتواند این نقش را بازی کند اما بعد تصمیمش را عوض کرد. تیلور-جوی ۲۴ ساله است.



میلر هم کارگردان و هم نویسنده و تهیه کننده «فیوریوسا» خواهد بود. وی برای نوشتن فیلمنامه از همکاری نیک لاتوریس بهره گرفته است. آن‌ها در فیلم قبلی اطلاعات زیادی از گذشته شخصیت فیوریوسا ارایه نکرده بودند. در «جاده خشم» وی کاپیتان جنگ بود که برای رهبری ظالم به نام جو کار می‌کرد اما بعد با وی مخالف و با مکس هم‌پیمان شد.



تیلور- جوی به تازگی بازی در فیلم «دیشب در سوهو» را به پایان برده و اکنون در حال بازی در فیلم «مرد شمالی» به کارگردانی رابرت اگرز است. او بازیگر نقش اصلی در فیلم «اما» با اقتباس از رمان جین آستن بود. از دیگر فیلم‌های وی بازی در «شکافته» و «شیشه» ام.نایت شیامالان بوده است.



میلر که هر چهار فیلم «مد مکس» را کارگردانی کرده برای «مد مکس: جاده خشم» نامزدی اسکار ۲۰۱۵ را در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی کسب کرد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر