برد پیت و اما استون در فیلم کارگردان لالالند

فیلم بابل

برد پیت و اما استون زوج سینمایی دیمین شزل را تشکیل خواهند داد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ددلاین، دیمین شزل کارگردان برنده اسکار برای فیلم «لا لا لند» در محصول تازه خود با نام «بابل» ، برد پیت و اما استون را انتخاب کرده است. پیش از این استون سابقه همکاری با شزل را در لا لا لند داشت که جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برد.

 

دیمین شزل در حال ساخت سریال درام «ادی» برای نتفلیکس است و پس از آن  کارگردانی «بابل» را برعهده می‌گیرد. گفته می‌شود «بابل» درامی ترکیبی از ماجرایی واقعی با شخصیت‌های داستانی است و با درجه R ساخته می شود. در حالی که چندین استودیو برای گرفتن حقوق فیلم «بابل» اعلام آمادگی کرده‌اند، احتمال می‌رود لاینزگیت که توزیع کننده فیلم «لالا لند» بود، حقوق این فیلم را نیز به دست آورد. آن فیلم به ۱۴ نامزدی اسکار دست یافت و فروشی ۴۴۶ میلیون دلاری را تجربه کرد.

 

«بابل» که فیلمنامه آن را نیز شزل نوشته، در هالیوود دهه ۱۹۲۰ و در روزگاری رخ می‌دهد که صنعت فیلمسازی داشت سینمای صامت را پشت سر می گذاشت. شاید این فیلم به نوعی یادآور «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو باشد که در آن برد پیت در کنار لئوناردو دی‌کاپریو نقش‌آفرینی کرده است.

 

شایعات از این حکایت دارد که شزل فیلمنامه یک فیلم موزیکال دیگر را هم نوشته است. او سال پیش با «نخستین انسان» روی پرده سینماها رفت که در پنجاهمین سال ورود انسان روی ماه اکران شد و در آن رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ به عنوان نخستین فضانوردی که پا روی ماه گذاشت، دیده شد. این فیلم در گیشه موفق نبود و ۱۰۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر