گمانه زنی‌ها از تعطیلی برادوی تا شهریور ماه

برادوی


با توجه به این که خطر شیوع ویروس کرونا همچنان وجود دارد، برادوی زمان بسته بودن درهایش را تمدید کرد و تا ۷ ژوئن ۲۰۲۰ افزایش داد.



به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر به نقل از ورایتی، در حالی که برادوی پیشتر اعلام کرده بود تا ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین) تعطیل می‌شود، اکنون به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در نیویورک، اعلام کرده زمان تعطیلی‌اش تمدید می‌شود و تا ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) ادامه می‌یابد.




با وجود این بسیاری از دست اندرکاران برادوی معتقدند اجراها حتی تا جولای هم از سرگرفته نمی‌شود و برخی پیش‌بینی می‌کنند صحنه‌های برادوی تا سپتامبر (شهریور) هم خالی بمانند.



این تصمیم به معنی آن است که شماری از نمایش‌های پیش بینی شده برای امسال اصلاً امکان روی صحنه رفتن پیدا نمی‌کنند و این در حالی است که پیش از این هم این سرنوشت برای نمایش‌های «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» و «جلادان» رقم خورده بود.



هنوز روشن نیست تکلیف مراسم جوایز تونی چه خواهد شد و مراسم اهدای این جوایز که قبلاً از ماه ژوئن به تعویق افتاده بود، چه زمانی روشن می‌شود. پیشتر گفته شد هفتاد و چهارمین دوره اهدای جوایز تونی ۷ ژوئن برگزار نمی‌شود، اما زمان برگزاری آن تعیین نشد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر