نمایش شاپرک خانم به نیمه راه رسید

نمایش شاپرک خانم

 

نمایش شاپرک خانم نیمی از اجراهای خود را تقریبا با استقبال مخاطبان پشت سر گذاشت.

 

به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، این تئاتر نوشته بیژن مفید است و  از پنجم اردیبهشت در سالن سینما تئاتر کانون روی صحنه رفته است. سیاوش طهمورث، فریبا متخصص، بهرام سروری‌نژاد، قربان نجفی، محمد آقامحمدی، آذین فولادوند و سبا قاسمی بازیگران بزرگ‌سال «شاپرک خانوم» هستند.



حسن انصاریان از فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران است که پیشتر آثاری چون «توطئه»، «روباه قرمز» و «خرس پشمالو» و «گل اخمالو» را به صحنه برده است و به گفته روابط عمومی نمایش پس از سال‌ها این تئاتر را اجرا کرده است. «شاپرک خانوم» داستان گرفتار شدن یک شاپرک در دام عنکبوت‌ است .



در این تئاتر که رویکردی با مخاطب کودکان و نوجوانان نیز دارد، بازیگران کودک و نوجوانی چون پارسا رضوی، نرگس اله‌وکیلی و حسام صیادی نیز ایفای نقش می‌کنند. کاوه آهنگرانی، حمیدرضا احسانی و میلاد شکری نوازندگان این نمایش موزیکال‌ به تهیه کنندگی کامران قدکچیان و منوچهر مصیری هستند.



نمایش موزیکال «شاپرک خانوم» تا اول خرداد ماه هر شب به جز شنبه‌ها راس ساعت 20 روی صحنه می‌رود. سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان ورزا به اجراهای خود ادامه می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت تیوال بلیت خود را تهیه کنند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر