دیوید ممت، جان مالکوویچ و رسوایی واینشتاین

نمایش گندم تلخ، جان مالکوویچ و هاروی واینشتاین

 

دیوید ممت کارگردان سرشناس اثری را با الهام از رسوایی جنسی هاروی واینشتاین با بازی جان مالکوویچ روی صحنه تئاتر لندن خواهد برد.



به گزارش خبرنگار تئاتر آکادمی هنر به نقل از وِرایِتی، جان مالکوویچ در نمایشی اثر دیوید ممت با الهام از مساله رسوایی‌ جنسی هاروی واینشتاین غول تهیه‌کنندگی هالیوود، در لندن به روی صحنه می‌رود. از آخرین همکاری مالکوویچ و ممت در تئاتر بیش از 30 سال می‌گذرد.



در این نمایش با نام «گندم تلخ» مالکوویچ در نقش بارنی فِین مدیر یک استودیوی هالیوودی که از جلال و شکوه به زیر کشیده شده، بازی می‌کند. این هنرپیشه در گفت‌وگو با رادیو بی‌بی‌سی گفت که اگرچه ممت از رسوایی هاروی واینستاین به عنوان منبع الهام برای آنچه که او آن را به عنوان نمایش سیاه توصیف می‌کند، اما شخصیت فِین مستقیما برمبنای واینشتاین نیست.

 


این نمایش به کارگردانی دیوید ممت از هفتم ماه ژوئن تا چهاردهم سپتامبر در سالن گاریک تیه‌تِر در تئاتروست اِند لندن به روی صحنه خواهد رفت. دون ماکیچان در نقش سوندرا دستیار آقای فِین ظاهر می‌شود.



ممت کارنامه درخشانی در تئاتر دارد. او در سال ۱۹۹۳ نمایش اولِنا را نوشت. داستان نمایش در مورد یک پروفسور بود که متهم به تعرض و تجاوز جنسی است. این نمایش در لندن به اجرا گذاشته شد. هارولد پینتر کارگردانی آن را برعهده داشت و دیوید سوشه هنرپیشه نقش معروف هرکول پوآرو نیز نقش اصلی این نمایش را ایفا کرد. ملکوویچ نیز تجربه ایفای نقش پوآرو را در یکی از آخرین اقتباس‌ها از رمان آگاتا کریستی که برای بی‌بی‌سی ساخته شد، در کارنامه هنری خود دارد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر