دومین سمپوزیوم ملی روز جهانی گرافیک در پردیس ملت گشایش می‌یابد

دومین سمپوزیوم گرافیک

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، دومین سمپوزیوم ملی روز جهانی گرافیک هشتم اردیبهشت ماه مصادف با سالروز تاسیس انجمن بین المللی طراحی گرافیک ساعت ۱۸ در گالری پردیس ملت برگزار می شود.


دومین دوره این رویداد هنری با رویکرد «پژوهش‌محوری» و «تعامل گرافیک با رشته‌های دیگر» برگزار می شود، که شامل فراخوان مقالات علمی و پژوهشی و فراخوان آثار گرافیکی با موضوع تعامل گرافیک با سایر علوم است.


هدف از برگزاری این سمپوزیوم توجه و التزام به دیدگاه «پژوهش محوری» در عرصه هنر- صنعت گرافیک و مطالعات بینا رشته‌ای، پیوند و تعامل رشته‌های هنری به ویژه گرافیک با رشته های مختلف دیگر، ارتقاء سطح کیفی علمی دانشجویان هنر و آشنایی با مطالعات بینا رشته ای، آشنایی با شیوه ها و جریان های هنری به روز و کار آمد در عرصه گرافیک ایران در زمینه خلق اثر، معرفی نسل جدید طراحان گرافیک ایران و پاسداشت روز جهانی گرافیک به عنوان رخدادی مهم در تقویم گرافیک جهانی عنوان شده است.


نمایشگاه چهار روزه آثار پوستـر و برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های علمی و هنری از دیگر بخش های دومین دوره سمپوزیوم ملی روز جهانی گرافیک است و اونیش امین اللهی، اشکان قازانچایی و مهدی مهدیان داوری آثار بخش نمایشگاهی آن را برعهده دارند.


علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر وب سایت سمپوزیوم به نشانی www.graphic-symposium.com مراجعه کنند.


نمایشگاه دومین سمپوزیوم ملی روز جهانی گرافیک از هشتم الی دهم اردیبهشت ماه در گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی ۲ برپاست.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر