آیا حضور برد پیت در دومین بابل قطعی می‌شود؟

برد پیت، اما استون و دیمین شزل

زمان اکران فیلم جدید کارگردان «لالا لند» که قرار بر بازی برد پیت و اما استون بود، اعلام شد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم بعدی دیمین شزل با نام «بابل» Babylon کریسمس ۲۰۲۱ اکران می‌شود. پارامونت سازنده این فیلم این تاریخ را اعلام کرد و گفته می‌شود فیلم، فصل بعدی جوایز را در هدف دارد.



در واقع قرار است فیلم ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ اکران محدودش را آغاز کند و از ۷ ژانویه اکران جدی آن شروع شود تا در فصل جوایز بعدی به خوبی دیده شود. پیشتر گفته شده بود اما استون و برد پیت بازیگر این فیلم خواهند بود، اما در عین حال هنوز قرارداد همکاری با هیچ یک از این دو بازیگر منعقد نشده است. برد پیت سال 2006 در فیلمی با همین نام (البته با نوشتاری متفاوت در انگلیسی و همان معنا) به کارگردانی الخاندرو گونزالس ایناریتو بازی کرد که تغییر چشمگیری در کارنامه هنری او داشت.



دیمین شزل با فیلم «لالالند» اسکار برد و اما استون نیز جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای همین فیلم از آن خود کرد. هر چند جزییات فیلم «بابل» هنوز روشن نشده اما از آن به عنوان فیلمی که به نوعی یادآور «روزی روزگاری در هالیوود» است یاد شده و گفته شده این فیلم هالیوود دهه ۱۹۲۰ و روزگاری را تصویر کرده که صنعت فیلمسازی، سینمای صامت را پشت سر می‌گذاشت.

فیلمنامه فیلم توسط شزل نوشته شده است. در حالی که بودجه فیلم هنوز روشن نشده اما گفته شده شزل خودش بقیه گروه بازیگران را انتخاب می‌کند. شزل به تازگی ساخت سریال «ادی» را برای نت‌فلیکس به پایان برده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر