بازیگران سرشناس آمریکایی نسبت به کودک کشی در یمن واکنش نشان دادند

واکنش بازیگران آمریکایی به کشتار کودکان در یمن



با توجه به خبری مبنی بر کشته شدن کودکان به صورت هر 10 دقیقه 1 کودک در یمن توسط عربستان سعودی بازیگران سرشناس آمریکایی واکنش نشان دادند.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، در محافل مختلف بازیگران که همواره نسبت به سیاست‌های دانلد ترامپ انتقادهای فراوانی داشته‌اند خارج از سیاست این‌بار در حمایت از کودکان هر کدام به نوعی اعتراض کرده‌اند که برخی از آن‌ها را در زیر می‌توانید بخوانید.



جیم کری در توییتی نسبت به حمله موشکی به اتوبوس حامل کودکان در یمن با ضمیمه کردن تصویر مصور از حادثه، چنین واکنش نشان داد: «۴۰ کودک بی‌گناه در یمن کشته شدند. متحدان ما؛ موشک‌های ما؛ جرم ما»



اسکارلت یوهانسون که بازی در فیلمی که محمدبن سلمان شاهزاده سعودی را نپذیرفت اعلام کرد نمی‌تواند در فیلم رژیم کودک کش حاضر شود.


مارک روفالو دیگر بازیگر سرشناس در پیامی ویدیویی اعلام کرد:سه سال است که عربستان و آمریکا جنگی پنهان را علیه یمن آغاز کرده‌اند و فجیع‌ترین فاجعه انسانی رقم خورده است.



تام هاردی بازیگر محبوب سینمای آمریکا نیز در پیامی ویدیویی همچون روفالو واکنش نشان داد: هر روز که می‌گذرد زندگی‌های بیشتری از بین می‌رود. نیم میلیون کودک برای .زندگی در یمن می‌جنگند

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر