انتشار اولین تیزر برادران سیسترز وسترنی کمیک از ژاک اودیار با بازیگران آمریکایی

برادران سیسترز ژاک اودیار

 

ژاک اودیار کارگردان شهیر فرانسوی این بار به سراغ ژانر وسترن رفته است.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، کمتر شاهد ساخت وسترن به دست یک فیلمساز فرانسوی هستیم آن هم ژاک اودیار که فیلمساز مورد علاقه کن بوده است و فیلم‌هایی چون پیامبر، زنگار و استخوان و دیپان که نخل طلای کن سال ۲۰۱۵ را تصاحب کرد را در کارنامه دارد.

 

وسترن «برادران سیسترز» با حضور بازیگران مشهور سینمای آمریکا جلوی دوربین رفته است، «جیک جیلنهال»، «خواکین فینیکس»، «جان سی. رایلی»،‌ و «ریز احمد» در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند و یکی از فیلم‌های مهمی به شمار می‌رود که احتمال زیاد در ونیز رونمایی خواهد شد. این کمدی تلخ، از رمانی به همین نام نوشته «پاتریک دوویت» اقتباس شده است.


داستان فیلم «برادران سیسترز» در سال ۱۸۵۱ میلادی اتفاق می‌افتد و در آن فینیکس و رایلی نقش دو برادر آدمکش را بازی می‌کنند که برای به قتل رساندن داروسازی (احمد) که به سرقت متهم شده باید از شهر اوریگان به سان فرانسیسکو سفر کنند. این دو برادر برای گرفتن رد داروساز با مکتشفی (جیلنهال) همکاری می‌کنند، اما وقتی همه از ماده‌ای که داروساز تهیه کرده آگاه می‌شوند، برنامه‌های دو برادر نقش بر آب می‌شود. «روتگر هاور»، «کارول کین» و «ربکا روت» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

امروز اولین تیزر این فیلم منتشر شد که مشخص است تاریخ اکران آن در پاییز است. در زیر می‌توانید تیزر را مشاهده کنید.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر