جزییات تازه از سن پترزبورگ 2

سن پترزبورگ 2




حمید اعتباریان تهیه کننده سینما از ساخت «سن پترزبورگ ۲» بر اساس فیلمنامه ای از پیمان قاسم‌خانی در سال آینده خبر داد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، کمدی موفق سن پترزبورگ بالاخره به قسمت دوم خواهد رسید. قسمت دوم را نیز قرار است پیمان قاسم خانی فیلمنامه نویس قسمت اول به نگارش درآورد و طبق اعلام اعتباریان در قسمت دوم نیز بازی خواهد کرد.

 


قسمت اول سن پترزبورگ به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1388 ساخته شد و نظر مثبت مخاطبان و حتی منتقدان را کسب کرد. در آن قسمت محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، امین حیایی، بهاره رهنما و سروش صحت ایفای نقش کرده بودند. طبق اعلام اعتباریان جز قاسم خانی حضور هیچ بازیگری مسجل نشده و در حال حاضر در حال مذاکره با چند بازیگر برای عقد قرارداد هستند.


داستان سن پترزبورگ در مورد دو خلافکار خرده‌پاست که از وجود گنجی با کلید عقاب دو سر که میراث تزار روسیه است، با خبر می‌شوند. هر دو در تلاش برای به دست آوردن گنج هستند که متوجه می‌شوند یکی از آن‌ها وارث تاج و تخت روسیه بوده است. هر دو برای پیدا کردن گنج اصلی به سن پترزبورگ سفر می‌کنند و داستان در قسمت دوم طبیعتا باید از اینجا ادامه پیدا کند مگر سازندگان به دلیل شرایط سخت تولید تصمیم بگیرند چند سالی داستان پرش داشته باشد و مجدد در ایران آن را پیش ببرند.



سن پترزبورگ 2 در تابستان سال آینده کلید خواهد خورد و به احتمال قوی بهروز افخمی کارگردان قسمت اول، دومی را کارگردانی نکند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر